ערבית

שמע ישראל
ואהבת
והיה אם שמוע
פרשת ציצית
שפתי תפתח, כי שפתי נאטמו, נחסמו, נבלמו, הושתקו,
נעקדו.
על איזה מזבח, אינני יודע.
אבל כשאין מה להגיד,
טוב להקשיב.
דבר, אני מקשיב.
אתה לא מקשיב.
אין לי מה להגיד.
למה בדיוק אתה מקשיב?
אני מקשיב לאופן שבו אתה מדבר את
שתיקתך.
אני מקשיב להכרתך השסועה.
אני מקשיב לפעימות לבך,
ולדם ההולם בעורקיך ובוורידיך.
אני מקשיב.
ספר לי איך נשמעת שתיקתי,
ואיך נשמעת הכרתי השסועה,
ואיך נשמעות פעימות לבי,
ואיך נשמע הולם הדם בעורקיי
וּבוְרִידַיי.
שתיקתך איננה רועמת, כי אם מבולבלת.
הכרתך השסועה נשמעת כאריה הנלחם בשמשון הגבור.
פעימות לבך חסרות את חלומך,
והדם הולם בעורקייך בעוז,
אבל
בורידיך הוא נחלש מאוד מאוד.
אתה לא מקשיב לי.
אתה מקשיב לכל מיני מרכיבים בתוכי.
אתה עונה ישירות, ולא לעניין.
אני הולך להתקלח.
המים החמים הם אמִתיים.
קריאת שמע, אמִתית היא.
אתה אמִתי.
פוטנציאל הדמעות, אמִתי הוא.
גשם הדמעות איננו אמִתי.
היא איננה. זה אמתי.
אתה מקשיב?
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ערבית

  1. twoman הגיב:

    נסיונות התגברותי, אמתיים הם.
    עלי להפסיק לנסות להתגבר.
    עלי פשוט
    להתגבר.

    כארי.

  2. twoman הגיב:

    הוי אתה, שוב אתה מדמם את מילות השטות שלך.
    שתוק.

להשאיר תגובה

