מכתב לברק

שמע,
אני גאון.
טוב, לא גאון גאון.
אתה יודע. גאון.
למה אני מתכוון?
כאילו יש רמזים בעולם, וכאילו הם מחפשים אותי. ואני, אין לי מוח בכלל.
טוב, יש.
מוח אינקוויזיטיבי, אין לי. לא יודע, לא אכפת.
שומע מה אומרים. זהו, פחות או יותר.
אבל זה הולך ונעשה מוזר עם הזמן,
כי פתאום אני יודע דברים, אני  מבין, אני  מקשר, ככה סתם,
ונהיה מזה בלאגן.
שלא לדבר על אם לוציפר מכריח אותי להיות אינקוו'.
אז זה ממש גיהנם. מה זה מכריח? הרי לא הייתי מוכרח. אבל עשיתי.
וזה כי אני אידיוט. אבל ככה התחלתי את המכתב.
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מכתב לברק

  1. twoman הגיב:

    למה לוציפר? מה הוא עשה לך?
    מה חסר שטן ביהדות? חסר ס"מ, חסרה ליל?
    מה אתה רץ לרעות בשדות זרים ככה?
    איבליס, עוד תכתוב לי כאן.
    ניקון סבאסט, המומחה לכתיבה תמה,
    יוסוף מסעודי.
    אפרוסיניה לוקרביץ'. לוקרי. לוקי.
    אתה מבין?
    עזוב אותך. אף אחד לא מבין אותך יותר. אתה לא קשור עוד. אתה לא קשור עוד.
    לך לך.
    מארצך וממולדתך ומבית אביך אל הארץ אשר אראך.
    לך לך.

    טה טה.

להשאיר תגובה

