טינופת

19:49
1.
אני הולך בשדרה היפה במרכז העיר.
2.
אינני יודע מה השעה. אף אם צהריים או ערב אינני יודע.
זהו איננו בוקר.
3.
אני הולך בשדרה. רק הולך. אינני חושב על דבר.
הולך והולך, והארץ שקטה תחת פסיעותי.
4.
כתונת לבנה לגופי, דקה ורכה, ופני מעוטרים זקן שחור ועבה.
שערי פרוע יחסית. אני רזה מאוד. קר מאוד, אבל הכתונת מספיקה לי.
5.
כן, שעת ערבית אולי כבר חלפה לה.
6.
מרחוק אני רואה אותה. לבי יוצא אליה. אני אוהב אותה.
אוהב כל כך.
כל רצוני הוא להתמוטט נכחה. לבכות עד מוות. למות בין זרועותיה.
לבכות את אהבתי, ולראות כיצד היא שם, לא מניחה לי לרגע.
לבחון אותה מעבר לקצוות אסורים.
לקחת אותה אל מקומות רעים רעים. לקשור, להחביא, להכאיב, לפגוע.
לכל הפחות רצוני לדעתה כאן, עכשיו.
מיד. כפי שנגענו אמש.
לגעת, להחצין את אהבתנו, לחבק, שפתיים נוגעות בשפתיים,
לקרוא בשמה בקול, שוב ושוב ושוב.
7.
אנו הולכים ומתקרבים זה לזה. גם היא כבר ראתה אותי.
איננו מנופפים לשלום.
אנו קרובים מאד כעת.
8.
עומדים זה מול זה.
9.
כל הרצונות, המאוויים, התשוקות, הצריחות הפנימיות,
הכאבים, הלחלוחית הבלתי טבעית.
כל הנסיונות המטופשים להעצים את הרגש,
להגביר את נפחו,
להוסיף על היש,
עומדים מולך כעת.
הם צווחים – היכנע .
היה עבד לרצונותיך, למאווייך, לתשוקותיך.
10.
עומדים זה מול זה.
איננו נוגעים.
אני מסתכל בעיניה. היא בעיני.
אנו עומדים כך רגע ארוך.
אחר כך היא רוכנת אלי, לוחשת באזני:
"תגיד לי את מה שאמרת אתמול"
אני לוחש על אזנה:
"לא עכשיו".
אנו נבוכים.
אני אומר:
"אהיה בבית כשתבואי".
אנו מסתכלים זה בזו עוד רגע קט.
היא הולכת.
אני מתבונן בה עת היא מתרחקת ממני. כל שאני רואה הוא את
הליכתה לקראתי, לקראת פגישתנו בביתנו החם, עת שעון החודשים מראה חורף.
11.
הקולות נדמו.
אני שוב הולך בשדרה.
אני בא אל ביתי, שהוא גם ביתה.
נזכר בחטאי עברי, עת נכנעתי לאש השורפת.
אני חושב:
"אשתי אשר פגשתי תבוא עוד מעט".
אני הולך אל המטבח
ומתחיל להכין את המרק שהיא אוהבת.
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

