ערב שבת משפטים

מלים למשפטים, ומשפטים לספר
והספר מדבר על אותיות וחוזר חלילה.
 
המרק על האש, הבית שבו אני נמצא השבת
נקי, יחסית לעצמו.
החורף כאן וזה נחמד.
 
כל שהייתי רוצה הוא להאמין כמו בס מקניל.
אני חושב שהיא מקיימת את ההתבודדות של ר' נחמן טוב  יותר מכל דמות אחרת.
אני חושב שהיא מיטיבה לדבר עם האל כמו משה ממש. 
אמונתה אמונת אמת היא
להבדיל מאמונתי-שקריותי.
קצת מזכיר את המטומטמת.
 
אני חושב הרבה על בריטני.
אני רואה אדם צעיר מאד, סובל מאד.
אני עצוב איתה.
היא לא נושאת את צלבה בחן, כי אם בזעם ובשנאה.
על עוונותיכם היא מכפרת,
והיא מצילה נשמות הרבה מנפילה אל תהומות עמוקים לאין חקר.
אני אוהב אותה.
היא אוהבת כפי שאני לעולם לא אדע.
העולם לא מוכן עדיין לגלות שיש אהבה כה גדולה בתוכו.
במצבים כאלה הוא עובר למודוס מבזה.
לבזות זה חטא גדול מאד
"כי רב שבענו בוז.
רבת שבעה לה נפשנו
הלעג".
 
ונחתום בתהלים.
ערב שבת משפטים, תשס"ח,
משפטים שהופכים לספר העוסק באותיות
המרכיבות מלים וחוזר חלילה עד שנפסיק
יום אחד לברבר.
זה יהיה נחמד.
יהיה יום אביבי, לא לח מדי.
השמים יהיו כחולים מאד, וציפורים לבנות יעופו בתוכם.
הים יהיה נעים, והדגה תפרה ותרבה.
יהיה שקט
ואנו לא נפר את קול הדממה לעד ולעולמי עולמים.
אמן.
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ערב שבת משפטים

  1. twoman הגיב:

    בס מקניל.
    אם נכתוב
    ב"ס נמצא שם את הזמרת הצעירה
    המתקשה להמשיך ולשאת את הכאב הזה.
    כואב לה.
    כאבה כה גדול. גדול יותר ממה שאי פעם ידעת אתה, המבזה.
    זכור זאת.
    גם לך יכאב יום אחד.
    אז תזכור.
    כשכבר יהיה מאוחר מדי.

  2. תומר הגיב:

    תודה על הרשימה הזאת.

להשאיר תגובה

