ראיון

– שם?

אני אומר את השם.

– כתובת?

נותן את הכתובת.

– תאריך לידה?

– עברי או לועזי?

– לועזי.

אני נותן את התאריך הלועזי של יום לידתי.

– לאום?

– עברי או לועזי?

– לועזי.

– עברי.

– תאריך המיתה?

אני נותן את תאריך מיתתי.

– זה לא יתכן, התאריך כבר עבר.

– מתי מקדחת בחולות של סינגפור.

הפקיד חושב. הרבה ניירת.

הוא כותב תאריך אחר, מוסיף לי שנות חיים.

אני כועס.

– תוריד.

– תחיה קצת.

– תוריד. אני מתכוון לזה.

– כמה?

– יום אחד.

– יום אחד? זה הכל?

– זה כל מה שאני צריך.

הפקיד רושם את יום מיתתי החדש ומוסיף הערה:

מת, נולד מחדש, ימות שוב מחר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ראיון

  1. מגירה הגיב:

    סיזיפוס

    אין לי כח
    רצון
    אבן שזרקתי בכל כחי
    נשמטת לאדמה
    לידי.

    לא משקיע
    בעצמי
    עם פיג'מה בשתים בצהריים.
    גורר עוד יום
    על הרצפה.

  2. מגירה הגיב:

    יום אחד פחות
    לא יקל על הכאב

להשאיר תגובה

