ערב שבת כי תשא

כי תשא.
כלומר, אם רוצים לספור, צריך לכפר על כך מראש.
כשסופרים משהו, אז נושאים אותו.
הוא הופך לחלק ממך.
זה כבד מאד.
גנבו לי את האופניים.הבוקר יצאתי והם לא היו שם. 
אבל המשכתי כאילו כלום, והודיתי לאל.
החזרתי את חובותיי למשק (מאה ועשרים שקלים טבין ותקילין לדני).
 
יש כאן שני ספרים של אמה (הקומדיה האנושית, קיץ 1926).
שני ספרים של דפנה ומשה (נביאים בבלי כבוד, אחרון הצדיקים).
ספר של ברק (סודות ההצפנה).
צריך להחזיר להם את הספרים.
 
לא כל כך טוב.
לא מחפש לכתוב יפה.
לא למצוא חן.
לא כלום.
כבד לי המשא. אני שונא יותר מדי דברים, ובעצמה גדולה מדי.
כך אי אפשר לחיות. 
 
אולי השבת אזורר. לשון מזור.
אבל קודם אתקלח.
 
שבת שלום לכולם.
לתומר, לחנן, להולכת בצללים.
שבת שלום לאמא ולאבא.
שבת שלום לילדים.
שבת שלום לאנשי הצבא
הנהרגים בשדות הקרב,
שבת שלום לזה המתיימר
להקרא רב.
שבת שלום לאופים שמלאכתם עניינה חוש הריח
שבת שלום לחייטים שמלאכתם עניינה חוש המין
שבת שלום  לשוטרים שעובדים כל כך קשה, 
שבת שלום לזו המלחשת לכולנו ש…
שבת שלום לאלוהים שעליו אני כל כך כועס
שבת שלום לצו החובה אשר את נפשי מפייס
שבת שלום לע' שלא כל כך רוצה
שבת שלום לזו אשר תבוא בנפש חפצה
שבת שלום לכל אלה אשר אותם אני שונא
נכון יהיה להודות שבכולם אני מקנא 
שבת שלום  לאיש הפרד"ס עקיבא בן תפוזים
שבת שלום לזה היושב וחורז חרוזים.
שקט בא. 
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ערב שבת כי תשא

  1. shadowWalker הגיב:

    שבת שלום גם לך.
    ושבת שלום לך, שיום אחד אשכח.
    אם ירצה ה'. והוא ירצה.

להשאיר תגובה

