אז ועכשיו

אני נרצחתי אז.
ועודני חי.
רוחי זאת, הכותבת באמצעות בשרי זה, היא אשר הוציאה עם שלם מדעתו.
בשרי זה, המהול בחותמך, הוא אשר נאכל באש, בער ועלה בעשן אל על.
הייתי זה אני אשר צעד אל תאי הגז, אל מכוניות החנק, אל שוליהם של בורות ההרגה העמוקים.
אני הוא זה אשר נורה ונהרג ונרצח ועונה. אני הוא זה אשר הובל ברכבות קפואות אל מקום אובדני, כבהמה המובלת לשחיטה.
אני הוא זה.
אני ולא מלאך.
אני הוא זה אשר ילדיו נלקחו מעמו בכח, ונורו לנגד עיניו.
אני ולא שרף.
אני הוא זה אשר כבודו הופשט מעליו, הושפל, גורש, נעקר ונטבח.
אני הוא זה אשר נשלח אל אש הגיהינום במשלוחים של מוות, מכל קצוות אדום.
אני ולא שליח.
אני הוא זה אשר עמד לפניך
עם ששה מיליון שרופים,
ששה מיליון שרפים,
משלחת מלאכי טובים,
שבאו בשעריך כגוף אחד ובקשו:
החזירנו לציון.
קצנו בגלותינו. קבצנו מכל העמים והשיבנו אל ארצנו.
והנה התקיימו דבריך ושואלים כל הגויים: מה חרי האף הגדול הזה?
אנא ה' הושיעה נא, שמענו -נא בעמדנו לפניך. שמענו-נא בקראנו לךְ,
כי רבתה הרעה על הארץ, ומלאה המכסה, והושלם עוון האמורי עד הנה.
השיבנו אלוהינו ונשובה. חדש ימינו כקדם.
ואתה שמעת.
והשבת.
ואני שכחתי כל כך מהר.
אל נא באפך, רחום. אל נא באפך.
החש החש, כי באה עת.
החש, כי באה עת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אז ועכשיו

  1. yuston הגיב:

    וואו.
    לא נראה לי שאני מוצאת מילה אחרת.

    וואו אחד גדול.

    וואו.
    נכנסתי רק בגלל ה"חזק ואמץ" הזכיר לי לרגע את התנועת נוער שאני בה.

    ממש טוב.ממש טוב הקטע הזה.

    🙂

להשאיר תגובה

