פרגמנטים

1.
מתוך הפרוטוקולים:

דם של ילד נוצרי.

רוז.

2.

החברה שלי – טובה היא מאוד.

טובה היא ויפה.

היא מקיאה יפה יפה בכל פעם אחרי

הארוחה.

3.

יום ההולדת שלי יחול

כשיגלו הפיסיקאים את הידוע זה כבר:

את בוזון היגס, "החלקיק האלוהי".

4.

בוזון היגס, עולם יקר, הוא

הפוטון.

(לעת עתה זה סוד)

5.

לא מתפלל הפעם הזאת

זה

כמו

מתפלל.

6.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על פרגמנטים

  1. ARE הגיב:

    קוראת שוב, ואלה כמו רסיסי בוקר.

    בהגיעי ל-4 אני חושבת לעצמי:
    זהו זה, טוּמֵן נולד.
    מזל טוב!

    5.
    האם לא תמיד זה כך?
    the road not taken.
    הכאוס של הפואטיקה.

    6.
    בוקר טוב. יום טוב.

  2. twoman הגיב:

    יפה הלינק. שוקעים ושוקעים ושוקעים, אבל לא שוקעים בכלל.
    הלוואי שאדע זאת היטב היטב, ואוכל לשקוע ללא תופעות לוואי
    כמו פחד
    או דכאון.
    הלוואי שנדע זאת כולנו.
    תודה.

  3. ARE הגיב:

    בעת שהותי באילת צפיתי בזה שוב, ופתאום נדמה היה לי שזו התעלות דווקא, ההולכת ומדייקת את עצמה ומתכוונת ומתכווננת.
    כמו הציור ההוא, של חלון פתוח ולא ברור אם פנימה או החוצה.
    שנים אני עוקבת אחר המנדלברוט וחבורותיו, וזו היתה הפעם הראשונה שראיתי אחרת.
    שמחתי והודיתי על השכרון הזה.

להשאיר תגובה

