שבת צו/שבת הגדול

1.

אין לי שום דבר מעניין או משמעותי לכתוב ולכן זו הזדמנות מצויינת לתת לדברים לצאת מבלי לחשוב שיש לי איזו בשורה או רעיון או דבר דומה. כל שיש לי הוא עשר אצבעות ידי המקישות על המקלדת, ומחשב, שאל נבכיו הסיליקוניים, הסיליקטיים אולי, אוכל להריק את מילותיי. להריק משמעו גם לתרגם. זוהי מלה ארכאית מאד, אבל זה רעיון נחמד – לתרגם את מילותי. זה גם נכון וכך אנו פועלים. פעמים רבות נמצא את עצמנו מסבירים דברים שבעבורנו הם ברורים לגמרי, אבל בעבור בן שיחתנו הם בבחינת סתום.

סיליקטיים אלה הם מינרלים שמכילים סיליקון. לפיכך שדיים סיליקוניים לא ייקראו סיליקטיים, כי שדיים אינם מינרלים.

האמת שאין לי יותר מדי מלים, לפחות כך אני חושב, משום שאני הולך ומדבר עם האוויר, עם אלוהים, במשך ימים שלמים. זה מותיר אותי די ריק בבואי לכתוב מלים נוספות. אבל על היתרון שבדבר כבר עמדתי, ולכן אני כותב, יהי אשר יהי.

הקשר בין השורשים ג.א.ל וג.ע.ל גורם לי לאי נוחות מסויימת. אני מרגיש שהשורשים אומרים לי שאם אני רוצה להגאל, עלי לבוא אלי גועל. לרדת אל העם, אם תרצו. לרדת אל הדברים הבזויים ביותר, הזולים ביותר, הנלוזים ביותר. אל המוות, אולי. ללכת ולעשות את זה.

עשיתי את זה לא מזמן. אספתי גוויית חתול נפוחה ואכולת תולעים מן הכביש. היה זה אחרי אירוע לא נעים שאליו נדרשתי בעבר במקום זה. פינוי הגוויה היה קשה מאד, מגעיל עד בלי די. חשבתי שזה ייתן לי פטור, אבל לא קיבלתי שום פטור. תחת זאת, למען הגועל, התחלתי לראות טלוויזיה.

הא!

האמנם?

לא באמת, כלומר, אין לי מכשיר, ולא התחברתי לערוץ הכבלים, אבל ראיתי דרך האינטרנט את האח הגדול. זה היה מעניין מאד ואני פירשתי זאת כך:

1) בית האח הגדול הוא העולם הבא.

2) המשתתפים הם נשמות של אלה שמתו בעולם הזה ועברו לעולם הבא.

3) הדחה היא גלגול לחייך הקודמים, היא מוות בעולם הבא ולידה מחדש אל העולם הזה.

4) האח הגדול והצופים הם ההשגחה.

כך שיצא שהאח הגדול הוא המחשה של תורת הגלגולים.

מדוע פירשתי כך את הדברים?

מפני שהעולם הזה חסום בפני המשתתפים באופן כמעט מוחלט. הרי ברי כי רק אסון גמור  יוציא אותם משם בחזרה אל העולם. או איזה עניין אישי שכרוך במוות. ואכן, אחד הדיירים יצא אל הלוויית סבתו, ולאחריה חזר אל הבית. כלומר – כשהיתה בחוץ אנרגיה של מוות, יכול המשתתף, "המת", לצאת אל העולם הישן – מפני שבמצב כזה הם (המת ועולמו הישן) אינם זרים זה לזה. הם שניהם מכילים אנרגיית מוות.

עוד ראיתי משימה מסויימת שבה אכלו הדיירים בשמיים. זה היה כמו לראות את וולהאלה או את שדות אליסיום. אנשים אוכלים באוויר. נשמות המלאכים המתים הסועדים את סעודת השבת בחיקו החמים של האל הטוב. ממש כך.  כשהם היו שם, בשמיים, באו חבריהם או מכריהם לבקרם, והיה עליהם לזהותם מלמעלה. כמו באים החיים אל קבר יקיריהם המתים, ואלה בוהים בהם מלמעלה, ומתגעגעים. ממש כך.

ראיתי כי בתום כל הדחה היתה אווירת עצבות בתוך הבית, בתוך הרחם, מתחת לכסא הכבוד, קראו לזה כאשר תחפצו. עצבות זו הינה ערבוב של רגשות: הקלה (לא הודחתי), קנאה (המודח זוכה לחזור אל החיים שלו), ושל טעימה של מוות בבית. הנשמה שהייתה איתנו מתה, נעלמה מאיתנו, איננו יודעים מה ייעשה איתה בעולם ההוא. המוות שם הוא לידה מחדש בעולם הזה. אלוהים (הצופים), לקח אותה אל חיקו.

מצלמות הטלוויזיה הפרושות כרשת בכל רחבי הבית הראו לנו כצופים השגחה מהי. המשתתפים דברו אל המצלמה בהאמינם שיש מי ששומע. זהו הדבר המבוקש מכל מאמין. תדבר, יש מי ששומע. יש מי שרואה, יש מי שצופה. אבל התכנית הזאת איפשרה לנו לחוש את הצד של אלוהים. אנחנו ראינו ושמענו הכל. ראינו את כל הרגעים כולם, את הצחוק ואת הבכי, את האכילה, השתייה, את האהבה, את הזיוף, את הכעס, את הזעם, את הטירוף, את הרגיעה. וכולם אנושיים כל כך, מכמירי לב, נוגעים, וכל כך, כל כך מוּכּרים. ובסופו של דבר החלטנו מי יחיה ומי ימות (אפשר לפרש לכמה כיוונים).

[הצירוף "כל כך" ראוי לבחינה מעמיקה. זה יפה מאד מאד, אני חש, אבל לא בחנתי זאת בעומק המתבקש].

הסקתי כי האופן שבו אתה מתנהל בעולם הבא הוא האופן שבו תמצא את עצמך מתנהל בעולם הזה.

זכיה פרושה מחילה – זיכוך – חזרת חדש ומזוכך אל חייך. השתמש בהם כבשמן זך – להאיר את סביבותיך. יפתחו בפניך דלתות שקודם לכן היו סגורות. כלכליות, חברתיות, אישיות. אל תתעלם מהן. אלה דלתות חשובות. עבור דרכן. אל תפחד.

יש מי שרואה. יש מי ששומע. והוא טוב מאיתנו.

זה הצו הגדול.

הצו של שבת הגדול התשס"ט.

יברך אתכם האל.

שבוע טוב.

ואף מלה על משה?

מלה

משה

הנה, מלה על משה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שבתות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

