תפארת שבחסד

1.

סבתא נהרגה ונכדיה נפצעו בתאונה.

מטייל מת.

אדם רצח את בת זוגו. 49 דקירות, אולי ספר עומר? דחק את הקץ, כי היה זה היום השלישי בלבד,

תפארת שבחסד, והוא כבר ממליך מלכים בדקירותיו.

2.

אבל קרו גם דברים אחרים, טובים יותר אני מניח, וממילא אין האירועים כאן בגין עדות על טיבם של דברים בכללם. הם רק איזו הסחת דעת בזמן ההמתנה לרופא, המתנה של שבעים-שמונים שנה, לא יותר. לפחות, לא הרבה יותר.

ויש את אלה שדוחפים בתור. אני רק שאלה הם אומרים, ונכנסים אל הרופא, שמחדרו לא יצא ולו איש אחד מאז ומעולם.

אומרים שיש פתח יציאה. שהנכנסים אל החדר יוצאים מן הצד השני. אבל אני איני יודע, אף על פי שנשמע סביר. כמה אנשים כבר אפשר לדחוס בחדר אחד קטן? אומרים שהם יוצאים צעירים. תינוקות ממש. אומרים.

ובזמן ההמתנה מתארע לו היום יום.

3.

כל יום עושה כמיטב יכולתו על מנת שיזכר בתוכנו.

קצרים חייו של יום. קצרים מחיי פרפר. עליו לתת לנו משהו, שנזכור.

ילדים נולדו היום. הם יזכרו.

אנשים מתו, נהרגו, נרצחו. קרוביהם יזכרו.

אשה ציירה פרח. איש טיפל בילדיו.

איש התגעגע ונעצב. אשה שכחה.  

4.

כל אלה נעשו בחסד.

ובתוכו שכנה היום התפארת בכבודה ובעצמה.

5.

אל לי לכעוס. אל לי להעצב אל לבי.

יבוא יום אחר.

אותו אזכור.

אני מבטיח: אזכור.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ספירת העומר. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על תפארת שבחסד

  1. ARE הגיב:

    אל לך לכעוס. אל לך להעצב אל לבך.
    יבוא יום אחר.

להשאיר תגובה

