הוד שבגבורה

רצה מי שרצה, ויום השואה והגבורה התאחד עם היום השנים-עשר של הספירה,

הוד שבגבורה.

הוד מהו?

אני שם לבי לכך שאינני יודע בדיוק.

אם אקרא את המלה הוד במשמעות "הדהוד",

תעלה מאליה השאלה מהו הדבר המהדהד בתוך הגבורה.

הדו של איזה קול?

"וידם אהרן".

האם מהדהד כאן אהרן את קול הדממה הדקה?

אבל נאמר בו: "הוא יהיה לך לפה ואתה תהיה לו לאלוהים".

פי אהרן מהדהד את דבר משה?

משה הוא דממה דקה?

אינני יודע.

פשוט אינני יודע.

ועייפתי.

ובני עמי זכרו היום את שואתם, ואני זכרתי איתם. לא דברתי אליהם, לא אמרתי להם את שאומרת לי נפשי כבר ימים רבים:

אני הייתי שם. אני נרצחתי, נהרגתי, נשרפתי, נחנקתי, נוריתי בבורות ההרגה.

אני הוא זה.

אני הוא זה אשר אותו בקשו לכלות.

אני היהודי. אותי בקשו לכלות.

.

.

נכלמתי. לא כליתי.

היש הוד בגבורתי?

פוסט זה פורסם בקטגוריה ספירת העומר. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

