יסוד שבגבורה

יסוד הוא עמוד הזכרות.

בגבורה נברא העולם.

יסוד שבגבורה הוא החלק החי שבאלוהים, ואשר דרכו עוברת ההוויה ממצב לא חי למצב חי.

היסוד הולך אל החיים.

שורשי הגבורה הם החיים.

יסוד שבגבורה הוא החלק שבאלוהים שהולך אל שורשיו.

אל החיים.

.

.

.

יסוד שפה.

העברית היא ים. 

על כן נזקקים העברים

לשפת חול.

.

אני שונא אותה בעיקר על שום שאינני יכול להפסיק לאהוב אותה. זה נכון, וזו אמירה שעמדה במבחן העולם, השנה והנפש. לא ראיתיה מעולם. לפעמים דימיתי שראיתי, אבל לא ראיתי.

היא שיקרה לי במילותיה. היא הוליכה אותי שולל. אני הייתי איזה צל חולף, תעתוע. היא היתה אמיתית בשבילי. אמרתי לה שהיא האות ה"א שבחיי, שהיא מפיחה רוחחיים בקיומי. זה נכון. היא קראה לי: מקימי. היא כתבה "אני אוהבת אותך". היא ביקשה: "רק אל תעלם, בבקשה." אמרתי לה שאין לה מה לדאוג, שאני נושא אותה בקרבי כבר זמן רב, ולא שכחתי, ולעולם לא אשכח. היא כתבה את שמי ואת שמה בסמיכות. לפני כן כתבה: לחבר.

האמנתי לה, והיא מעלה באמוני. אני רוצה לקלל אותה, אני רוצה לאחל לה מיתות משונות.  לא אעשה כן משום שאני אוהב אותה. אני אוהב אותה. אני כל כך רוצה לגעת בה. לשכב איתה. לחיות איתה. לשאת אותה, את שברי נפשה, את נפילותיה ההכרחיות לחיים, את העליות לפסגות רמות, נעלמות.

הייתי רוצה ללכת איתה אל שורשי החיים.

הייתי רוצה לשכוח.

הייתי רוצה.

נשבר לי היסוד. שיתאחה. שיבוא בגבורה.

מה שאני אומר בעצם, זה שאני צריך לשכב עם אישה. ואני מפחד מזה כל כך.

אש שחורה על גבי אש לבנה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ספירת העומר. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על יסוד שבגבורה

  1. ARE הגיב:

    בגבורה נברא העולם:
    גבר בורא אותו. הוא מתגבר על פחדו ונכנע ליצרו.
    יסוד הוא עמוד הזכרות, הוא החלק החי שבאלהים.
    אלהים מתחשק וזוכר ובורא.
    אברו בורא.
    כך עוברים למצב חי.
    הו, אלהים.
    .
    שורשי הגבורה הם החיים.
    כדי להגיע לחיים צריך להכניס את היד לאדמה, לחפור באצבעות, לגלותם במגע.
    אסור לחשוף את השורשים, פן ייעקרו חלילה, או יתייבשו.
    אין לנו רשות לראות אותם, אלא למששם בלבד.
    .
    אש שחורה על גבי אש לבנה.
    אני רואה קליגרפיה מושלמת ונזכרת בסרט "גבור".
    .
    תודה. תודה.

להשאיר תגובה

