ז.ת

עד שעלה המסך כבר הייתי עמוק בתוך סיפור שלא נגמר ולא מתחיל אפפעם. קוראים לזה אדם, קוראים לזה עץ דעת, מחשבה, חיים, הייתי אומר, ראיתי מראות, חשבתי עליה, ואחר כך כבר היו שם יתושים, היא אכלה ורדים על קוציהם על מנת שפנים גופה יריח כמו בושם, היא עשתה דברים שאיש אינו עושה, שאישה אינה עושה, היא בכלל לא אנושית ואני לא ידעתי מי היא. ואז נתקעתי שוב וזה לא שינה דבר אלא הצטרף לרצף האירועים הכללי, כמו שיחות שלא התקיימו אפפעם או ממטרות שלא יוצרו באף בית חרושת אבל השקו היטב את הפרחים ברוטשילד. אחר כך דיברתי עם גוגל, לא, לפני כן דיברתי עם מנוע החיפוש גוגל, כי רציתי שהם ידעו מה הם עושים על אף שהם ודאי יודעים, כי כתבתי להם בשורת החיפוש אתם בגוגל צריכים פילוסוף, ולחצתי חפש וזה העלה כל מיני זבל שיש ברשת ואחר כך חיפשתי את צירוף המילים שחושב על מה שקורה וחיפשתי וכלום לא עלה ואחר כך חיפשתי וזה יצירת בינה מלאכותית הניסוי האנושי הגדול אי פעם המתבצע ברשת כמובן, שיהפוך אותנו לבוראים, לאלוהיים ואחר כך כתבתי ומה שיקרה אחר כך חתום בזמן אבל לא בנצח. חתמתי את החיפוש עם צרו קשר, אבל הם לא יצרו עד כה, אם כי צריך לומר שלא עבר די זמן, ודי ברור שהם לא יחזרו.

אחר כך הלכתי לישון, וקראתי ביהודי האחרון, ושני הזרמים הצטרפו זה לזה, ולא היה אף סכר שיעצור, אז נסענו למצרים, לאסואן, והסכר נפל, ומצרים הוצפה בדם, וזו היתה המכה הראשונה.

ובתוך כל זה נשמעו נהמות של אנשים עושים דברים שהם מחוץ להגיון אבל בתוך החיים ונמאס לי לדעת לכתוב כמו שאני רוצה בדיוק והייתי רוצה לדעת לכתוב כמו שאתה רוצה, הייתי רוצה להניח תפילין ולהתעטף בטלית וללמוד כל היום תורה, אבל אני צריך לכסות את המינוס, לא את הגוף, וזה אומר בכסף, ולא בארבע כנפות.

ושנאתי את כולם, את החיים, כי רע עליו המעשה שנעשה תחת השמש, אבל הוא טעה, החכם באדם טעה, כי הוא כתב מתוך ליבו, והדם שם השחיר, ולא מתוך שכלו, שם אין גוף כלל, ושם שוכן האני האחד שכולנו, ושכולנו לוקחים ממנו רק צד אחד, ומתהדרים בו, ואנו טועים לחשוב שאנו יודעים ושיש לזה קשר לנשים ולריח הנובע מהן כאשר לשונן מדממת מחמת הקוצים הנלעסים יחד עם הורד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על ז.ת

  1. ARE הגיב:

    .
    נשים תמיד לועסות קוצים.
    כשהן נשים.
    לפעמים זה צמוד לפרח לטובת הריח, לפעמים לפרי – לטוב טעם.
    חלק מן הקוצים הם מיכלי זרע אשר שורטים פתחים ונטמעים דרכם אל תוך רחמיה.
    כשלעצמם, הקוצים הם כלי כתיבה ביומנים הנסתרים אשר נחרתים על קירותיו הפנימיים של הגוף.
    יש עוד, אבל זה סוד.

    הכרתי פעם מישהי שלעסה מסמרי פלדה בנסיון להתחשל.
    כעבור זמן היא הצטערה על הבחירה
    ועברה לבליעת אש.
    .
    כאן יש האומרים, שבגן עדן יש עץ שעליו כסף צומח.
    נדמה לי שזו אגדה אורבנית.
    אבל פה ושם ניתן לראות אנשים שכסף צומח בכפות ידיהם.
    לא הייתי יודעת לזהותם לולא למדת לי את השיעור הזה.
    תודה.

להשאיר תגובה

