קצרים

כי ממנו באת
עִפָּרוֹן –
אדם קטן הוא.

היום
הכל היה חדש
ואף על פי כן
ידעתי מה לעשות.

(ואהבתי את הורי
כי ידעתי מה לעשות.)

עקרון איש-הוודאות
תמיד בזמן
לא תמיד
בַּמָקוֹם

מהודו ועד כוש
מתחוללת שואה כעת, בדרפור.
גם אני שותק.

בן אדם
פעמים רבות הכריעתני התאווה.
כה רבות, עד כי אִבְּדוּ משמעות.
ועדיין – אני כאן. לא כה חזקה היא.
פעמים רבות הכריעני הפחד.
זה מוליד תסכול ושנאה עצמית.
פעמים רבות הכריעתני השנאה. רציתי להרוג איש או אישה או עמים שלמים.
מעולם לא הוכרעתי על ידי האהבה.
אנו נאבקים, וירכי כבר פגועות.
פעמים מספר שהכריעתני חנופה.
על אלה מוכן אני למות עכשיו.
פעמים שהכריעני השקר.
זוכר אני את כולן. לפעמים הזכרון הזה הינו כוויה צורבת. לפעמים הוא רק צלקת ישנה.
המוות עדיין לא הכריעני.
יודעני כי בר הכנעה הוא.
גם החיים עוד לא הכריעוני.
מייחל אני לאותו היום.
והיו פעמים, יקרות ונדירות שכרעתי כריעה כי הכריעני הצחוק.

איפה הוא היה בה?
אלוהים לא היה בשואה.
זו השואה שהיתה באלוהים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על קצרים

  1. מגירה הגיב:

    כל כך יפה
    שבוע טוב.

להשאיר תגובה

