מות-הדעת/אהל-מועד

כשאדם

חולם

הוא

נעשה

תת-
המודע

של

הלא-
מודע

שלו

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מות-הדעת/אהל-מועד

  1. revitaldanieli הגיב:

    שלונו?

    יפה זה.
    יש מודל כזה, שנקרא חלון ג'ו-הרי. ריבוע שמחולק לארבעה ריבועי-משנה.
    ציר אחד – אני / אחרים
    ציר שני – יודע / לא יודע
    המפגשים ביניהם מביאים לצירופים:
    מה שאני יודע על עצמי ואחרים יודעים עלי; (החלון הפתוח)
    מה שאני יודע על עצמי ואחרים לא יודעים עלי; (החלון החבוי)
    מה שאני לא יודע על עצמי ואחרים יודעים עלי; (החלון העוור)
    מה שאני לא יודע על עצמי ואחרים לא יודעים עלי. (החלון הלא-מודע)
    החוקרים ג'ו-הרי הציעו, שכאשר מגדילים את החלונות שכוללים ידע (כלומר, תקשורת פתוחה), בהכרח החלון הלא-מודע מצטמצם.
    אז אולי החלומות שוא ידברו, אבל אולי נפתח לך חלון?

להשאיר תגובה

